امید به زندگی مرحله 5 کلیه بیمار بیماری تحت درمان با دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی مرحله 5 کلیه بیمار بیماری تحت درمان با دیالیز

همانطور که همه ما می دانیم که مردم را به بیماری مرحله 5 کلیه سقوط کرد، دیالیز خواهد شد توصیه به آنها برای طولانی طول عمر خود را. سپس امید به زندگی برای افراد مبتلا به بیماری مریم گلی 5 کلیه تحت درمان با دیالیز چیست؟

بیماری مرحله 5 مرحله کلیه پایان بیماری های کلیوی است که در آن کلیه ها به شدت آسیب دیده است و کمتر از 15٪ کلیه به طور معمول می تواند کار وجود دارد. در جهت تداوم طول عمر بیمار، افراد باید در دیالیز یا پیوند کلیه.

امید به زندگی برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مرحله 5 در دیالیز چیست؟

همانطور که برای امید به زندگی دقیق مرحله 5 نارسایی کلیه تحت دیالیز که بستگی به عوامل مختلف، از جمله قانون اساسی بیمار، علت اساسی نارسایی کلیه، عوارض، درمان، مراقبت پرستاری، خلق و خوی و نگرش، و غیره

به طور کلی، اگر بیماران هنوز خروجی ادرار و عوارض به خوبی کنترل شده، مردم شانس عالی طولانی طول عمر خود داشته باشند. ادرار امید برای مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است و به این معنی است که هنوز هم وجود دارد واحدهای عملیاتی کلیوی است و هنوز هم فرصت برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

در واقع، علت اساسی نارسایی کلیه است، پاتوژنز مشترک هستند ایسکمی و هیپوکسی در کلیه و همچنین از آغاز فیبروز کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است عملکرد رگ های خونی گشاد، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تا که به ترویج گردش خون، افزایش جریان خون و اکسیژن به کلیه و و جلوگیری از فیبروز کلیوی بیشتر.

با کمک میکرو چینی پزشکی Osmotherapy داروها، ایسکمی و هیپوکسی می تواند بهبود یافته و سلول های ذاتی کلیه می تواند خون، اکسیژن و دیگر تغذیه به طوری که سلول های مرده کلیوی را می توان تعمیر و توابع کلیوی را می توان بهبود یافته است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: